Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Judith Loon - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Judith Loon - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Judith

08 Februari 2013 | Nederland, Enschede

Alvast mijn eerste verslagje om te wennen aan het idee!
Stiekem begin ik al kriebels te krijgen om naar Zuid-Afrika te gaan.
3 maanden van huis en 3 maanden iedereen missen.
Maar ik kijk er ook wel heel erg naar uit! 3 maanden in een heel andere leefomgeving en cultuur. Ik zal het allemaal zien!

Gister was ik even wezen rondkijken voor een klamboe.. Jeetje, haha kreeg nog meer kriebels. En niet de kriebels van JA! Eerder die van NEEE! Dat de muggen gewoon op je klamboe kunnen gaan wachten totdat je er tegenaan ligt en je alsnog kunnen prikken. Of als je dan 's nachts naar het toilet moet, dat je er dan uit moet. Al die ongedierte.. haha dat zal even wennen worden denk ik...
Wie weet als ik terug kom, ben ik niet meer bang voor spinnen! Hopen dan maar :)

Maandag krijg ik m'n 3 prikken (buiktyfus, dtp en hep A). Woi heb er al zin in. Doe mij maar een tandarts :)

Maar... ik weet waar ik het allemaal voor doe!
3 maart zal ik om 14.40 uur vertrekken op Schiphol en de volgende dag om 16:50 uur aankomen in Manzini.

Let's go!!

  • 08 Februari 2013 - 17:10

    Trudy Arends:

    Spannend hoor, een leuke uitdaging. We gaan je volgen.

  • 08 Februari 2013 - 19:51

    Paul En Marga:

    Ja wij proberen ook met je mee te reizen hoor, maar we gaan die prikken niet halen.

  • 08 Februari 2013 - 21:07

    Anouk Van Loon:

    Dag zus!
    Leuk dat je al je reisverslagen met ons kan delen. Ik ga je zeker volgen!

  • 08 Februari 2013 - 23:26

    Papa En Anita:

    Juudje we hebben er alle vertrouwen in. Je hebt je de afgelopen weken ontzettend goed voorbereid.
    Laat maar op je afkomen. WIJ zijn in ieder geval enorm trots op je.

  • 14 Februari 2013 - 11:37

    Ronald Jansen:

    Juudje, geniet er enorm van en idd laat het allemaal over je heen komen en en geniet er van!!
    Groetjes

  • 16 Februari 2013 - 13:48

    Ma:

    Dag Judith.

    Ik ga je volgen op deze site .

    Mvg: ma.

  • 16 Februari 2013 - 13:58

    Bert V Moerkerk :

    Dag Judith.

    Waar ga je precies heen in Afrika.
    Veel plezier en hou je haaks.
    Van oma en opa een goede reis naar Afrika en hou je haaks.
    We blijven je volgen.

    Mvg Bert Janny maggy Joris sheranie opa en oma.

  • 17 Februari 2013 - 13:51

    Youri Van Moerkerk:

    Hey judith leuke site

  • 17 Februari 2013 - 13:55

    Yildez:

    heey judith
    veel plezier in afrika.

    groetjes yildez

  • 01 Maart 2013 - 18:31

    Chiel:

    Veel plezier en veel succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Judith

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 10167

Voorgaande reizen:

04 Maart 2013 - 27 Mei 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: